Contacte
Informàtica

Responsable: Xevi Bach-Esteve

c/ Tarongers, 12
17.100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 642 310
suport.baixemporda.cat
Horari: dl-dv de 8h a 15:00h



Serveis informàtics
GIAL - Plataforma de gestió local desenvolupada pel departament d'informàtica

El departament d’informàtica del Consell Comarcal del Baix Empordà està format per sis persones dedicades a l’assistència tècnica i al desenvolupament i innovació pel que fa a la gestió de l’administració local.
Des d’aquest departament s’ofereixen els serveis de:

  • Resolució d’incidències informàtiques.
  • Assessorament en l’adquisició i implantació de maquinari i programari.
  • Assessorament en l’ús d’aplicacions de gestió local.
  • Desenvolupament de programari per ajudar a la gestió de l’administració local.
  • Suport en tots els temes relacionats amb administració electrònica i signatura digital.

Com a conseqüència de la progressiva implantació de la Llei 11/2007 d’accés del ciutadà als serveis electrònics, l'any 2008 es va engegar un procés de modernització i adaptació als nous requeriments de tot el catàleg d’aplicacions desenvolupades i mantingudes internament per aquest departament que serveixen perquè els municipis de la comarca puguin oferir nous serveis als seus ciutadans i treballar d'una manera més eficient.

En l'actualitat ja s'han implantat les noves versions de les següents aplicacions:

  • Registre d’entrades i sortides.
  • Padró d’habitants.
  • Padrons i recaptació.
  • Gestió de cementiris.
  • Gestió de decrets i resolucions.
  • Gestió d'Expedients.
  • Mòdul d'identitats
  • Gestió de multes (entorn web i aplicació per a dispositius mòbils).

Aquestes noves aplicacions estan implementades utilitzant la tecnologia web, permetent l’execució remota des de qualsevol equip sense necessitat d’instal·lació de programari auxiliar.

A més de l'actualització de totes les aplicacions citades, es continua amb el desnevolupament i manteniment del programari de comptabilitat per adaptar-lo als requeriments actuals i millorar-ne la usabilitat.

Paral·lelament a tot això també s'està treballant en el projecte de Gestió Documental (GDTE) per tal de dotar al consell comarcal i ajuntaments de la comarca d'un sistema de gestió documental i automatització de tràmits per fer més eficient la tramitació interna i anar progressant cap a la consolidació de l'expedient digital. En aquest projecte s'hi treballa en col·laboració amb els arxivers municipals dels pobles de la comarca i els municipis de Castell-Platja d'Aro, Santa Cristina d'Aro, Begur, Pals, Torroella de Montgrí i la Bisbal d'Empordà.

Comunicació d'incidències

Si sou un ajuntament o entitat pública amb conveni amb el consell comarcal i teniu alguna incidència informàtica podeu enviar-nos la descripció a través del següent enllaç:

suport.baixemporda.cat

Tingueu en compte que es dóna prioritat a les incidències registrades a través de la web en front a les trucades.

Eina de suport remot (TeamViewer)

Podeu descarregar l'eina per obtenir suport remot aquí.

Si voleu instal·lar el suport remot per tal que estigui sempre actiu podeu fer-ho des d'aquí.




Consell Comarcal del Baix Empordà
C/Tarongers, 12 · 17100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 642 310
consell@baixemporda.cat