Gener 2010 - Sóc dona i estic bé amb el meu cos - Cicle de xerrades
Dins el cicle de xerrades que s’ofereix des del Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) del Consell Comarcal del Baix Empordà, us convidem el dilluns 18 de gener a les 20:00 hores a la Sala de Plens del Consell Comarcal del Baix Empordà (c/Tarongers, 12) a la xerrada col·loqui:
Sóc dona i estic bé amb el meu cos, a càrrec d’una psicòloga, experta en transtorns de la conducta alimentària.
Vols sentir-te a gust amb tu mateixa i evitar tensions al fet de no agradar-te?
Vols conèixer estratègies per millorar l’autoestima i l’acceptació de la pròpia imatge corporal?
Sentir-se bé amb una mateixa, sense complexos, reforça el paper de cadascuna en l’entorn social i permet ampliar els límits de la llibertat personal.
El col·loqui és un espai obert en el qual tothom que vulgui, podrà participar-hi, amb l’opció d’exposar personalment els seus dubtes o preguntes.
Si es del teu interès que es tracti algun tema en especial, pots posar-te en contacte amb nosaltres, bé personalment, per telèfon al núm. 972 64 23 10 o enviant un correu electrònic a siad@baixemporda.cat
Acte gratuït i obert a tothom. US HI ESPEREM!