Contacteu amb nosaltres
972 64 23 10 consell@baixemporda.cat- El Consell Comarcal
- El Baix Empordà
- Pla de Serveis
-
Àrees
- Benestar Social i Família
- Ensenyament
- Esports
- Gestió Cadastral
-
Habitatge
- Subvencions per al pagament del lloguer o cessió d'ús
- Llistats de notificacions
- Cercador de cèdules d'habitabilitat
- Oficina de Rehabilitació
- Servei d'intermediació en l'àmbit d'habitatge
- Informe d'Adequació de l'habitatge
- Registre de sol.licitants d'habitatge de protecció oficial
- Borsa de mediació de lloguer
- Com pots obtenir l'idCAT?
- Com pots obtenir l'informe de Vida Laboral?
- Notícies
- Oficina Comarcal de Consum
- Informàtica
- Joventut
- Sostenibilitat i Acció Climàtica
- Oficina d'Assistència en Matèria de Registre - OAMR
- Promoció Econòmica
- Protecció Civil
- Recaptació
- Recursos Humans
- Arquitectura i Urbanisme
- Servei de Català
- Serveis Econòmics
- Secretaria i Serveis Jurídics
- Serveis d'assistència als municipis
- Tramuntana (CET-CO)
- Més resultats
- Actualitat
- Agenda
- Seu electrònica
- Govern obert i transparència
- Contacte
- Inici>
- Actualitat>
- Notícies>
- Balanç satisfactori de la Jornada d’Ocupació i Empresa de la Bisbal d’Empordà
Balanç satisfactori de la Jornada d’Ocupació i Empresa de la Bisbal d’Empordà
La jornada va comptar amb la col·laboració del Consell Comarcal. Es van presentar prop d’una quarantena d’ofertes laborals amb presència notòria del sector de la restauració i hostaleria, jardineria i sector metal·lúrgic
Balanç molt satisfactori de la Jornada d’Ocupació i Empresa celebrada el dimarts 1 de juny, a l’Ajuntament Vell. El Consell Comarcal del Baix Empordà (Àrea de Promoció Econòmica) ha col·laborat en la organització de la jornada conjuntament amb perl’Àrea de Promoció i Desenvolupament Local de l’Ajuntament de la Bisbal, amb la implicació del Projecte Treball als Barris. Van assistir-hi prop d’una cinquantena de persones presencialment, mentre que prop d’una vuitantena s’hi van inscriure per seguir les activitats telemàticament.
Al matí es van celebrar dues conferències: ‘Lidera el teu projecte de vida: coneix les oportunitats laborals’, de la mà de Marta Zaragoza de Crisàlida; enfocada a oferir una visió pràctica de com enfocar la recerca de feina, des del coneixement del mercat laboral, nínxols d’ocupació i noves tendències fins a la preparació d’una entrevista laboral donant especial èmfasis en els errors més freqüents a l’hora d’encarar una entrevista. La segona ponència, ‘Supera obstacles en la teva cerca de feina: la comunicació’, a càrrec de Mònica Pongiluppi d’Espai Chakana, anava destinada a millorar les habilitats comunicatives de les persones en recerca de feina bastant-se en la comunicació verbal i no verbal durant els entrevistes i també donar eines d’empoderament a les persones que ajudin a sortir de l’estat emocional que genera la falta de feina i que acaba transformant-se en una relació de queixa-bloqueig-desesperació.
De cares a la tarda un total de 16 empreses van assistir a la jornada de l’Ajuntament Vell on van presentar un total de 37 ofertes laborals: de 14 a 18 h es van dur a terme les entrevistes laborals. Les empreses doncs, van poder fer totes les rondes d’entrevistes dels diferents candidats que encaixaven amb la seva oferta laboral en uns espais habilitats per a tal fi. Va haver-hi una presència dominant d’ofertes vinculades al sector de la restauració i hostaleria, jardineria i sector metal·lúrgic.
Aquesta iniciativa neix amb la voluntat de ser un punt de trobada entre les empreses que necessitin realitzar contractacions i les persones que cerquen feina, i alhora, dotar de recursos a les persones que es troben en situació d’atur per tal de facilitar el seu accés al món laboral.
-
C. Tarongers, 12 (Can Salamó) 17100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 64 23 10
Fax 972 64 10 03
consell at baixemporda dot cat
Horari d'Atenció: de dilluns a divendres de 9 h a 14 h