Contacteu amb nosaltres
972 64 23 10 consell@baixemporda.cat- El Consell Comarcal
- El Baix Empordà
- Pla de Serveis
-
Àrees
-
Benestar social i Família
- Serveis socials bàsics
- SAI LGTBI+
- Servei d'Informació i Atenció a les Dones
- Servei d'Atenció a Homes
- Atenció a famílies, infància i adolescència
- Serveis d'atenció a la gent gran i a persones amb dependència
- Orientació i acompanyament a persones migrades
- Acció comunitària inclusiva
- Oficina Comarcal de Voluntariat
- Grups multifamiliars i reunions del grup familiar
- Equitat en el treball
- Servei de canguratge Dona't Temps
- Ensenyament
- Esports
- Gestió Cadastral
-
Habitatge
- Subvencions per al pagament del lloguer o cessió d'ús
- Llistats de notificacions
- Cercador de cèdules d'habitabilitat
- Oficina de Rehabilitació
- Servei d'intermediació en l'àmbit d'habitatge
- Informe d'Adequació de l'habitatge
- Registre de sol·licitants d'habitatge de protecció oficial
- Borsa de mediació de lloguer
- Com pots obtenir l'idCAT?
- Com pots obtenir l'informe de Vida Laboral?
- Notícies
- Oficina Comarcal de Consum
- Informàtica
- Joventut
- Sostenibilitat i Acció Climàtica
- Oficina d'Assistència en Matèria de Registre - OAMR
- Promoció Econòmica
- Protecció Civil
- Recaptació
- Recursos Humans
- Arquitectura i Urbanisme
- Servei de Català
- Serveis Econòmics
- Secretaria i Serveis Jurídics
- Serveis d'assistència als municipis
- Tramuntana (CET-CO)
- Més resultats
-
Benestar social i Família
- Actualitat
- Agenda
- Seu electrònica
- Govern obert i transparència
- Contacte
- Inici>
- Actualitat>
- Notícies>
- Castell d’Aro, Platja d'Aro i S'Agaró impulsa un nou grup de suport emocional per a persones grans
Castell d’Aro, Platja d'Aro i S'Agaró impulsa un nou grup de suport emocional per a persones grans
El Consell Comarcal, el CAP i l’ajuntament sumen esforços per posar en marxa un espai de trobada dins el projecte ‘Gestionant la vida’
El Consell Comarcal del Baix Empordà i l’Equip d'Atenció primària de Sant Feliu de Guíxols estrenen un grup de suport a persones grans en el marc del projecte 'Gestionant la vida'. La primera sessió se celebrarà el 30 d’octubre al Centre Cívic Vicenç Bou a Platja d’Aro i s’organitzaran trobades des de les 11 a les 12.30 hores.
La iniciativa neix de la col·laboració del Servei d’Atenció Psicològica a Persones Grans del Consell Comarcal, l'Equip d'Atenció primària de Sant Feliu de Guíxols i els serveis socials del municipi, amb el suport del Dipsalut. El grup actua com un espai de relació, acompanyament i suport emocional per a les persones participants. Un lloc on poder expressar sentiments, emocions i preocupacions associades als canvis que es donen a la vida en fer-se gran.
A les sessions s’abordaran estratègies per treballar l’autocura i l’autoestima per fomentar un envelliment de qualitat. Es tractaran els canvis físics, les pors i les preocupacions associades a aquesta etapa vital. També es posarà el focus en el paper de les emocions i en com expressar-les i s’ensenyaran tècniques de relaxació i recursos a la comunitat per afrontar el dol i la soledat.
Les experiències compartides en el grup es convertiran en eines d’autoconeixement i suport mutu per afrontar els reptes que comporta l’envelliment: la pèrdua de persones estimades, el canvi en el rol social, la necessitat d’adaptar-se a noves condicions físiques o simplement la recerca d’un sentit profund en la nova etapa.
Per inscriure’s al grup, cal contactar amb els Serveis Socials de Platja d’Aro a través del telèfon 972 81 94 73 o bé a través del personal d’infermeria i medicina de referència del CAP Platja d’Aro.
-
C. Tarongers, 12 (Can Salamó) 17100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 64 23 10
Fax 972 64 10 03
consell[at]baixemporda[dot]cat
Horari d'Atenció: de dilluns a divendres de 9 h a 14 h