Contacteu amb nosaltres
972 64 23 10 consell@baixemporda.cat- El Consell Comarcal
- El Baix Empordà
- Pla de Serveis
-
Àrees
- Benestar Social i Família
- Ensenyament
- Esports
- Gestió Cadastral
-
Habitatge
- Subvencions per al pagament del lloguer o cessió d'ús
- Llistats de notificacions
- Cercador de cèdules d'habitabilitat
- Oficina de Rehabilitació
- Servei d'intermediació en l'àmbit d'habitatge
- Informe d'Adequació de l'habitatge
- Registre de sol·licitants d'habitatge de protecció oficial
- Borsa de mediació de lloguer
- Com pots obtenir l'idCAT?
- Com pots obtenir l'informe de Vida Laboral?
- Notícies
- Oficina Comarcal de Consum
- Informàtica
- Joventut
- Sostenibilitat i Acció Climàtica
- Oficina d'Assistència en Matèria de Registre - OAMR
- Promoció Econòmica
- Protecció Civil
- Recaptació
- Recursos Humans
- Arquitectura i Urbanisme
- Servei de Català
- Serveis Econòmics
- Secretaria i Serveis Jurídics
- Serveis d'assistència als municipis
- Tramuntana (CET-CO)
- Més resultats
- Actualitat
- Agenda
- Seu electrònica
- Govern obert i transparència
- Contacte
- Inici>
- Actualitat>
- Notícies>
- El Baix Empordà celebra l’Orgull LGBTI+
El Baix Empordà celebra l’Orgull LGBTI+
La trobada es durà a terme el 20 de juny i inclourà una marxa reivindicativa, concerts, la lectura d’un manifest i un taller de drag queen
El proper divendres 20 de juny se celebrarà la marxa reivindicativa Orgull al Baix Empordà. La iniciativa està impulsada pel Consell Comarcal i pels ajuntaments de Sant Feliu de Guíxols, Santa Cristina d'Aro i Castell d'Aro, Platja d’Aro i S’Agaró. La jornada, amb l’eslògan ‘Tots els colors, una sola veu’, també comptarà amb actuacions musicals, un taller de maquillatge Drag Queen i la lectura del manifest.
La jornada començarà a partir de les sis de la tarda al Parc de les Dunes de la Platja de Sant Pol, a Sant Feliu de Guíxols. Primer, es durà a terme la lectura del manifest reivindicatiu de l’acte i, tot seguit, s’ha organitzat un taller de maquillatge Drag Queen. Més tard, a partir de les set de la tarda, començarà la part musical de l’esdeveniment amb una batucada a càrrec d'Escandalera, un grup de fusió per a dones i identitats dissidents .
A partir de 2/4 de 8 del vespre s’iniciarà el recorregut que arribarà al voltant d’una hora més tard als Jardins de Juli Garreta, també a Sant Feliu de Guíxols. La marxa culminarà amb la lectura del manifest i la jornada s’allargarà fins a la mitjanit amb un sopar popular i amb els concerts de Les Paquites i Susio Perra i la sessió de DJ d’Spyro Borne.
L’esdeveniment està organitzat conjuntament pels Serveis d’Atenció Integral (SAI) LGBTI+ del Consell Comarcal del Baix Empordà i de Sant Feliu de Guíxols, l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró i pel Servei d’Igualtat de Santa Cristina d’Aro.
-
C. Tarongers, 12 (Can Salamó) 17100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 64 23 10
Fax 972 64 10 03
consell[at]baixemporda[dot]cat
Horari d'Atenció: de dilluns a divendres de 9 h a 14 h