Contacteu amb nosaltres
972 64 23 10 consell@baixemporda.cat- El Consell Comarcal
- El Baix Empordà
- Pla de Serveis
-
Àrees
- Benestar Social i Família
- Ensenyament
- Esports
- Gestió Cadastral
-
Habitatge
- Subvencions per al pagament del lloguer o cessió d'ús
- Llistats de notificacions
- Cercador de cèdules d'habitabilitat
- Oficina de Rehabilitació
- Servei d'intermediació en l'àmbit d'habitatge
- Informe d'Adequació de l'habitatge
- Registre de sol·licitants d'habitatge de protecció oficial
- Borsa de mediació de lloguer
- Com pots obtenir l'idCAT?
- Com pots obtenir l'informe de Vida Laboral?
- Notícies
- Oficina Comarcal de Consum
- Informàtica
- Joventut
- Sostenibilitat i Acció Climàtica
- Oficina d'Assistència en Matèria de Registre - OAMR
- Promoció Econòmica
- Protecció Civil
- Recaptació
- Recursos Humans
- Arquitectura i Urbanisme
- Servei de Català
- Serveis Econòmics
- Secretaria i Serveis Jurídics
- Serveis d'assistència als municipis
- Tramuntana (CET-CO)
- Més resultats
- Actualitat
- Agenda
- Seu electrònica
- Govern obert i transparència
- Contacte
- Inici>
- Actualitat>
- Notícies>
- El Consell Comarcal aprova el nou reglament de gestió de residus municipals
El Consell Comarcal aprova el nou reglament de gestió de residus municipals
El ple també ha donat llum verda a l’adhesió de Torrent i de Calonge i Sant Antoni al pla de serveis de gestió tributària i recaptació
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha aprovat durant el ple del mes de febrer un nou reglament de gestió integral de residus municipals. El text recull la normativa que ha de seguir el servei tant pel que fa a l’empresa de recollida com també a les persones usuàries. Després de la validació, es podran presentar al·legacions al document per modificar-ne el contingut.
El plenari també ha donat llum verda a l’adhesió dels municipis de Torrent i de Calonge i Sant Antoni al Pla de Serveis en matèria de gestió tributària i recaptació. En el cas de Calonge i Sant Antoni, el lligam es limita a la recaptació executiva, mentre que Torrent hi suma altres competències delegades com la recaptació voluntària, la gestió de diferents impostos i taxes i la sol·licitud de bestretes a compte de l'IBI i l'IAE.
A més, al ple de febrer s’ha aprovat confeccionar una moció comarcal per a la millora de la mobilitat en transport públic al Baix Empordà. El document analitzarà la situació actual i proposarà millores per a garantir un sistema més eficient, accessible i sostenible. S’hi recolliran peticions com l’augment de les freqüències i de les rutes, la millora de les connexions amb les estacions de tren més properes i l’adaptació dels horaris a les necessitats educatives i laborals.
La sessió s’ha completat amb l’aprovació del pla anual de control financer per al 2025 i l’informe de la Sindicatura de Comptes relatiu al Compte General de les corporacions locals de l’exercici 2022. També s’ha resolt el contracte per a la prestació del servei del CRAE de Sant Feliu de Guíxols amb RESILIS, que gestionarà la Generalitat, i s’ha validat el pla de serveis de treballs de manteniment de cadastre.
-
C. Tarongers, 12 (Can Salamó) 17100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 64 23 10
Fax 972 64 10 03
consell[at]baixemporda[dot]cat
Horari d'Atenció: de dilluns a divendres de 9 h a 14 h