El Consell Comarcal del Baix Empordà impulsa una nova Oficina Virtual Tributària

24/04/2025
Premsa

El sistema permetrà a la ciutadania i a les entitats realitzar tràmits telemàtics de manera àgil, senzilla i segura

La nova oficina virtual tributària del Consell Comarcal del Baix Empordà ja està plenament operativa. La plataforma permet dur a terme tràmits digitals de forma àgil, senzilla i eficaç tant a la ciutadania i entitats contribuents com als veïns i veïnes dels municipis de la comarca que tenen delegades les competències.

El projecte suposa la renovació del model de gestió tributària i recaptatòria del Consell Comarcal, amb la implantació d’un sistema electrònic. La transformació busca facilitar la relació de la ciutadania amb l’administració comarcal i simplificar els tràmits a veïns i veïnes i a professionals. Les gestions es podran fer a través del portal gestiotributaria.baixemporda.cat, algunes sense necessitat d’identificació i en d’altres caldrà accedir-hi amb certificat digital, idCat, DNIe o @Clave.

L’activitat presencial es continuarà oferint a les oficines de recaptació i gestió que ofereix el Consell Comarcal, distribuïdes per diferents municipis del Baix Empordà. A més, la nova Oficina Virtual Tributària servirà per consultar la informació tributària i també per gestionar telemàticament qualsevol tràmit o sol·licitud de manera fàcil i segura.

Per posar en marxa el nou model de gestió tributària, s’ha estat treballant amb l’empresa gtt, que ofereix una plataforma àgil i accessible amb les mesures necessàries de seguretat. El personal del Consell Comarcal també ha rebut formació per poder acompanyar les persones usuàries de l’Oficina Virtual i fer un bon ús de la plataforma.

  • El Consell Comarcal del Baix Empordà impulsa una nova Oficina Virtual Tributària
  • El Consell Comarcal del Baix Empordà impulsa una nova Oficina Virtual Tributària
  • El Consell Comarcal del Baix Empordà impulsa una nova Oficina Virtual Tributària