Contacteu amb nosaltres
972 64 23 10 consell@baixemporda.cat- El Consell Comarcal
- El Baix Empordà
- Pla de Serveis
-
Àrees
- Benestar Social i Família
- Ensenyament
- Esports
- Gestió Cadastral
-
Habitatge
- Subvencions per al pagament del lloguer o cessió d'ús
- Llistats de notificacions
- Cercador de cèdules d'habitabilitat
- Oficina de Rehabilitació
- Servei d'intermediació en l'àmbit d'habitatge
- Informe d'Adequació de l'habitatge
- Registre de sol·licitants d'habitatge de protecció oficial
- Borsa de mediació de lloguer
- Com pots obtenir l'idCAT?
- Com pots obtenir l'informe de Vida Laboral?
- Notícies
- Oficina Comarcal de Consum
- Informàtica
- Joventut
- Sostenibilitat i Acció Climàtica
- Oficina d'Assistència en Matèria de Registre - OAMR
- Promoció Econòmica
- Protecció Civil
- Recaptació
- Recursos Humans
- Arquitectura i Urbanisme
- Servei de Català
- Serveis Econòmics
- Secretaria i Serveis Jurídics
- Serveis d'assistència als municipis
- Tramuntana (CET-CO)
- Més resultats
- Actualitat
- Agenda
- Seu electrònica
- Govern obert i transparència
- Contacte
- Inici>
- Actualitat>
- Notícies>
- El Consell Comarcal del Baix Empordà impulsa una nova Oficina Virtual Tributària
El Consell Comarcal del Baix Empordà impulsa una nova Oficina Virtual Tributària
El sistema permetrà a la ciutadania i a les entitats realitzar tràmits telemàtics de manera àgil, senzilla i segura
La nova oficina virtual tributària del Consell Comarcal del Baix Empordà ja està plenament operativa. La plataforma permet dur a terme tràmits digitals de forma àgil, senzilla i eficaç tant a la ciutadania i entitats contribuents com als veïns i veïnes dels municipis de la comarca que tenen delegades les competències.
El projecte suposa la renovació del model de gestió tributària i recaptatòria del Consell Comarcal, amb la implantació d’un sistema electrònic. La transformació busca facilitar la relació de la ciutadania amb l’administració comarcal i simplificar els tràmits a veïns i veïnes i a professionals. Les gestions es podran fer a través del portal gestiotributaria.baixemporda.cat, algunes sense necessitat d’identificació i en d’altres caldrà accedir-hi amb certificat digital, idCat, DNIe o @Clave.
L’activitat presencial es continuarà oferint a les oficines de recaptació i gestió que ofereix el Consell Comarcal, distribuïdes per diferents municipis del Baix Empordà. A més, la nova Oficina Virtual Tributària servirà per consultar la informació tributària i també per gestionar telemàticament qualsevol tràmit o sol·licitud de manera fàcil i segura.
Per posar en marxa el nou model de gestió tributària, s’ha estat treballant amb l’empresa gtt, que ofereix una plataforma àgil i accessible amb les mesures necessàries de seguretat. El personal del Consell Comarcal també ha rebut formació per poder acompanyar les persones usuàries de l’Oficina Virtual i fer un bon ús de la plataforma.
-
C. Tarongers, 12 (Can Salamó) 17100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 64 23 10
Fax 972 64 10 03
consell[at]baixemporda[dot]cat
Horari d'Atenció: de dilluns a divendres de 9 h a 14 h