L’Alt i el Baix Empordà presenten «Una porta a l’Empordà», una nova campanya de promoció turística

10/06/2022

El vídeo de la campanya pretén que l’espectador viatgi a l’Empordà a través d’una porta i pugui gaudir d’experiències gastronòmiques, paisatgístiques i lúdiques a ambdues comarques.


Els Consells Comarcals de l’Alt i el Baix Empordà, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l’Associació Empordà Turisme van presentar ahir el nou vídeo de la campanya turística «Una Porta a l’Empordà». El vídeo, que com el nom indica el protagonitza una porta, pretén que l’espectador viatgi a l’Empordà a través d’ella, i pugui gaudir d’experiències gastronòmiques, paisatgístiques i lúdiques a ambdues comarques. L’objectiu d’aquesta campanya és desestacionalitzar l’època turística i donar a conèixer que es pot allargar perfectament, podent dur a terme activitats durant tot l’any. 

Paral·lelament al vídeo promocional (que s’ha fet de diverses durades), s’ha cregut oportú fer 6 càpsules per destacar els temes que han considerat més importants de l’Empordà: la gastronomia, la platja, el patrimoni, el cicloturisme i l’enoturisme. Cada càpsula té una durada de 15 segons. 

El vicepresident quart i conseller de Turisme del Consell Comarcal de l’Alt Empordà, Agustí Badosa, ha explicat que la campanya va dirigida a un públic de proximitat. «D’aquí la figura de la porta, mostrant que l’Empordà es troba a pocs quilòmetres de qualsevol poble o ciutat de Catalunya, però també del sud de França o a nivell espanyol», assegura. Badosa ha afegit que «l’Empordà és tranquil·litat, però alhora té molta varietat de paisatge, d’experiències i coses a fer». 

Per la seva banda, el vicepresident primer i conseller de Turisme del Consell Comarcal del Baix Empordà, Xavier Dilmé, ha recordat que “és la tercera campanya d’estiu que fem sota la marca Empordà, enfocada principalment a Catalunya i al sud de França, amb un important desplegament a mitjans de comunicació i xarxes socials”. Dilmé ha explicat que l’èxit d’aquest tipus de campanyes no seria possible sense la complicitat de tots els agents, públics i privats, d’un territori únic: “aquest és el gran valor de la marca Empordà”. 

L’encàrrec de realitzar aquest vídeo ha estat per l’empresa rosinca «Almanegra», que s’ha encarregat de la producció, l’enregistrament i de l’edició. Des de les dues administracions comarcals i des de l’Associació Empordà Turisme s’impulsarà a partir d’ara una campanya de difusió del vídeo, que passa per diferents mitjans, plataformes digitals i xarxes socials, com TV3, Spotify o Instagram.