Contacteu amb nosaltres
972 64 23 10 consell@baixemporda.cat- El Consell Comarcal
- El Baix Empordà
- Pla de Serveis
-
Àrees
- Benestar Social i Família
- Ensenyament
- Esports
- Gestió Cadastral
-
Habitatge
- Subvencions per al pagament del lloguer o cessió d'ús
- Llistats de notificacions
- Cercador de cèdules d'habitabilitat
- Oficina de Rehabilitació
- Servei d'intermediació en l'àmbit d'habitatge
- Informe d'Adequació de l'habitatge
- Registre de sol·licitants d'habitatge de protecció oficial
- Borsa de mediació de lloguer
- Com pots obtenir l'idCAT?
- Com pots obtenir l'informe de Vida Laboral?
- Notícies
- Oficina Comarcal de Consum
- Informàtica
- Joventut
- Sostenibilitat i Acció Climàtica
- Oficina d'Assistència en Matèria de Registre - OAMR
- Promoció Econòmica
- Protecció Civil
- Recaptació
- Recursos Humans
- Arquitectura i Urbanisme
- Servei de Català
- Serveis Econòmics
- Secretaria i Serveis Jurídics
- Serveis d'assistència als municipis
- Tramuntana (CET-CO)
- Més resultats
- Actualitat
- Agenda
- Seu electrònica
- Govern obert i transparència
- Contacte
- Inici>
- Actualitat>
- Notícies>
- Punt final a les primeres colònies culturals al Baix Empordà
Punt final a les primeres colònies culturals al Baix Empordà
El Pou del Glaç ha acollit 29 joves participants a Cultura en Acció 2025 que han gaudit d’activitats i tallers de grafitti, teatre, circ i balls tradicionals
Les primeres colònies “Cultura en Acció 2025” del Baix Empordà s’han celebrat amb gran èxit del 25 al 27 de juny. La iniciativa pionera impulsada per l’Oficina Jove del Baix Empordà s’ha adreçat a joves d’entre 12 i 14 anys de tota la comarca. La casa de colònies El Pou del Glaç, situada a la Bisbal d’Empordà, ha acollit un total de 29 joves en una experiència única de convivència, creativitat i descoberta cultural.
Durant tres dies, les persones participants han gaudit d’un ampli ventall d’activitats culturals, entre els quals destaquen el grafitti, el teatre, el circ i els balls tradicionals. Els tallers han estat dirigits per entitats i professionals amb una reconeguda trajectòria al territori:
- Grafitti, amb Núria Alemany, de l’entitat Heal Hop de Girona.
- Teatre, amb l’Associació de Teatre La Filomena, de Calonge i Sant Antoni.
- Circ, a càrrec de l’Escola de Circ de la Bisbal d’Empordà.
- Balls de bastons, amb l’Esbart Dansaire Mestre Sirés de Palafrugell.
A més dels tallers, els i les joves també han gaudit d’activitats lúdiques per afavorir la convivència, la cohesió de grup i l’aprenentatge en valors en un entorn fora de l’àmbit escolar. La primera edició de “Cultura en Acció” s’ha impulsat gràcies al suport de la Diputació de Girona, en el marc de la línia de subvencions a activitats culturals de les Oficines Joves, al projecte Dona’t Temps del Consell Comarcal del Baix Empordà, sota el programa Temps per Cures del Departament d’Igualtat i Feminisme de la Generalitat de Catalunya.
La iniciativa neix amb la voluntat de fomentar la cultura, la convivència i el creixement personal del jovent, oferint-los un espai educatiu i lúdic fora de l’àmbit escolar. Des de l’Oficina Jove del Baix Empordà es fa una valoració molt positiva de la primera edició i es vol consolidar les colònies com un projecte anual de referència per a la joventut de la comarca, amb l’objectiu de promoure l’accés a la cultura, la participació i el creixement personal.
-
C. Tarongers, 12 (Can Salamó) 17100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 64 23 10
Fax 972 64 10 03
consell[at]baixemporda[dot]cat
Horari d'Atenció: de dilluns a divendres de 9 h a 14 h