Contacte
Ensenyament

Responsable: Imma Ricart

Carrer del Raig, 7, bxs.
17100 La Bisbal d’Empordà
Tel. 972 64 55 59 – 972 64 23 10
Fax 972 64 26 52

ensenyament@baixemporda.cat

Horari d'atenció al públic:

De dimarts a divendres.

De 9 h a les 14 h.


RENOVACIÓ DE LA SOL·LICITUD DE TRANSPORT I/O MENJADOR ESCOLAR DEL CURS 2020-2021 ( 26/06/2020 )

 

La RENOVACIÓ de la sol·licitud de transport i/o menjador escolar va dirigida a l’alumnat d’infantil i primària, i de secundària obligatòria, que havia fet la inscripció a algun d’aquests serveis durant el curs 2019-2020 i vol continuar utilitzant-los el curs 2020-2021.

 

1.De quin temps disposo per renovar la sol·licitud?

El termini màxim és fins al 20 de juliol de 2020 per a les sol·licituds de transport escolar i fins al 27 de juliol de 2020 per a les sol·licituds de menjador escolar. Si la renovació la feu posterior al termini establert en cada cas, no us podem garantir l’ús del servei sol·licitat per al primer dia de curs.

 

2.On he de sol·licitar la renovació?

No l’heu de sol·licitar. En els propers dies, des del Consell Comarcal, us enviarem un correu electrònic i/o SMS perquè la pugueu tramitar telemàticament a través de la seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Empordà.

 

3.Què necessito per fer la renovació?

- Un ordinador o telèfon* intel·ligent (smartphone) amb accés a internet.

- Una identificació digital (IdCAT Mòbil, Cl@ve, DNI electrònic, certificat idCAT, etc.).

- El “Document de domiciliació SEPA”. NOMÉS si el servei és de pagament, s’ha escollit la sol·licitud de domiciliació bancària i el titular del compte bancari és diferent al de la persona sol·licitant.

 

*Si feu el tràmit amb el telèfon mòbil, el sistema us pot requerir que tingueu instal·lada l’aplicació Adobe Acrobat Reader perquè pugueu editar la renovació de la sol·licitud.

 

4.Si no tinc cap identificació digital, com la puc obtenir?

L’opció més senzilla i ràpida és l’idCAT Mòbil. Només necessiteu tenir a mà el DNI o NIE, la targeta sanitària i un telèfon mòbil. A través de l’enllaç següent: https://idcatmobil.seu.cat  podreu donar-vos d’alta a l’instant.

 

5.Ja tinc tot el que és necessari per fer la renovació. I ara què?

Per iniciar el tràmit de la renovació, primer heu d’haver rebut una COMUNICACIÓ ENVIADA des de l’adreça electrònica consell@baixemporda.cat, amb el text següent:

«Pel present escrit li informem que li ha estat emesa una comunicació electrònica, al contingut de la qual pot accedir, prèvia compareixença electrònica a la seu electrònica: https://baixemporda.eadministracio.cat ; fent clic en aquest enllaç

 

També us pot arribar un SMS amb el número de mòbil 600 124 712:

https://www.baixemporda.cat/img/noticia/_2004g.jpg

 

6.Ja he rebut la COMUNICACIÓ ENVIADA. Com continuo?

Heu de clicar «aquest enllaç» del text del correu electrònic que heu rebut i identificar-vos a través d’algun d’aquests sistemes:

 https://www.baixemporda.cat/img/noticia/_2001g.jpg

 

A vegades, segons el navegador que utilitzeu, i si és la primera vegada que accediu a aquesta pàgina web, us pot aparèixer un missatge d’AVÍS DE SEGURETAT encara que el lloc al qual estigueu accedint sigui segur. Si rebeu un avís d’aquest tipus, seleccioneu  “Continua” o “Avançat i, Acceptar el Risc i Continuar”. Abans, però, fixeu-vos bé que el lloc continuï essent el de la seu electrònica del Consell Comarcal https://baixemporda.eadministracio.cat.

 

 https://www.baixemporda.cat/img/noticia/_1994g.jpg

 

També us podeu trobar que el navegador que utilitzeu no us funcioni per fer el tràmit o que sí us deixi accedir, però no pugueu carregar la documentació. En  aquest cas, proveu de canviar de navegador. Us recomanem el Google Chrome o el Mozilla Firefox, per exemple.


Accediu a la comunicació a través de «Rebre Comunicació», tal com apareix en la imatge:

 https://www.baixemporda.cat/img/noticia/_2003g.jpg

 

Una vegada hi hàgiu accedit, haureu d’anar a «Expedient». Descarregueu la sol·licitud de renovació. És important que la guardeu a l’ordinador abans de modificar-la i/o completar-la. Posteriorment, torneu-la a aportar al tràmit, tal com expliquem en el pas 3 del següent vídeo tutorial.

 

EN AQUEST VÍDEO US EXPLIQUEM PAS A PAS COM FER-HO.

 

 

 

7.Haig de signar el document de renovació de la sol·licitud abans d’adjuntar-lo al tràmit?

No. Com que esteu fent el tràmit telemàticament no cal signar-la.

 

8.Com puc saber si la renovació de la sol·licitud l’he presentada correctament?

Quan hàgiu finalitzat tots els passos de la tramitació, podreu descarregar-vos el rebut i el justificant de la renovació que heu fet. Aquests comprovants confirmen que heu fet el tràmit correctament. En el cas que hi hagi alguna dada de la renovació que no sigui correcta, ens posarem en contacte amb vosaltres per correu electrònic o telefònicament.

 

9.Què passa si no he rebut aquest correu electrònic i he fet ús del servei durant el curs 2019-2020?

Haureu de contactar amb l’Àrea d’Ensenyament perquè puguem comprovar que disposem de totes les vostres dades:  ensenyament@baixemporda.cat.

 

10.He rebut la COMUNICACIÓ ENVIADA, però ja havia sol·licitat un ajut de menjador escolar per al curs que ve. He de fer la renovació?

No. En aquest cas, la sol·licitud d’ajut de menjador ja serveix per donar-vos d’alta a aquest servei sempre que ho hàgiu seleccionat en el tràmit de l’ajut.

 

11.Si tinc problemes amb la tramitació telemàtica, amb qui puc contactar?

Amb l’Àrea d’Ensenyament del Consell Comarcal del Baix Empordà, a través de l’adreça electrònica ensenyament@baixemporda.cat. Caldrà que en l’assumpte del correu poseu RENOVACIÓ SOL·LICITUD i, en el text, les dades del servei que heu de renovar.

 

12.Puc presentar la sol·licitud en paper?

No. La sol·licitud ha de ser telemàtica i l’heu de fer a través de la seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Empordà.

 

13.Però si no tinc accés a internet o mitjans digitals, què haig de fer?

Només les persones que no disposeu d’aquests accessos podreu presentar la sol·licitud del servei en paper. En aquest cas, haureu de donar-vos d’alta de nou i tramitar-la en algun dels punts d’entrega disponibles, depenent d’on estigueu escolaritzats. El document que haureu d’utilitzar és el de “Sol·licitud” i NO el de “Renovació”. Trobareu l’imprès en els llocs d’entrega.

 

14.On puc consultar els llocs de presentació de la sol·licitud en paper per a situacions excepcionals?

A la pàgina web de l’Àrea d’Ensenyament trobareu la llista actualitzada d’aquests llocs.

 

15.Puc emplenar i signar la sol·licitud en paper i enviar-la al Consell Comarcal per correu electrònic?

No.

 

16.Faig primer de batxillerat i el curs passat vaig utilitzar el servei de transport escolar, puc renovar la sol·licitud?

No. Haureu de tramitar de nou la sol·licitud.

L’alumnat de postobligatori (batxillerat i cicles formatius) podreu utilitzar el servei de transport escolar si hi ha suficients places lliures en els autocars de les rutes establertes per a l’alumnat d’educació obligatòria. La sol·licitud l’heu de presentar al Consell Comarcal del Baix Empordà a partir de l’1 de juliol, a través de la seu electrònica o a l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre. Disposeu de més informació al següent enllaç  

 

17.Qui em pot assessorar personalment sobre els serveis de transport i menjador escolar?

L’Àrea d’Ensenyament del Consell Comarcal del Baix Empordà.

Carrer del Raig, 7

La Bisbal d’Empordà

Tel. 972 64 55 59

Horari d’atenció a la ciutadania:  de  dimarts a divendres, de les 9 a les 14 h.

Us recomanem que demaneu cita prèvia.

ensenyament@baixemporda.cat / https://www.baixemporda.cat/ensenyament


Consell Comarcal del Baix Empordà
C/Tarongers, 12 · 17100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 642 310
consell@baixemporda.cat

Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Més informació sobre les cookies