• Fotografia 1
  • Fotografia 2
  • Fotografia 3
  • Fotografia 4
  • Fotografia 5
  • Fotografia 6

Subhasta de finca 11124 de Sant Joan de Palamós

PENDENT D'OBERTURA - Subhasta de finca - Subhasta de finca 11124 de Sant Joan de Palamós. Expedient embargament 1250000881, Ajuntament de Palamós - Expedient 15011/2024

ACCÉS GENÈRIC A  LA PLATAFORMA DE SUBHASTES DEL BUTLLETÍ OFICIAL DE L'ESTAT

ACCÉS A LA SUBHASTA ONLINE (PENDENT D'OBERTURA)

EXPEDIENT  1250000881 - 15011/2024

DESCRIPCIÓ I TIPUS DE SUBHASTA DELS BENS EMBARGATS PER ALIENAR:

BÉNS A SUBHASTAR:

PLE DOMINI de

URBANA.= PARCEL·LA LLETRA A.- Parcel·la de terreny edificable de forma trapezoidal i que té una superfície de quatre-cents tretze metres i cinquanta-nou decímetres quadrats. Es troba situada al sector CAMÍ DE LA FONT, carrer de les Remendadores, del terme municipal de Palamós. Aquesta parcel·la queda afecta en la seva totalitat a la construcció d´habitatges de protecció oficial de règim general, i en ella es poden edificar un total d´onze habitatges i nou-cents cinquanta-cinc metres quadrats de sostre. Limita: Pel seu front, Nord, amb carrer sense nom i designat com a carrer A en el pla de millora urbana en una longitud de divuit metres; al Sud, amb parcel·la lletra 06.c que s´adjudica a la societat “Residencial Pla de Sant Joan, S.L.”; a l´Est, amb la sèquia del Molí d´en Carles, mitjançant el límit del polígon d´actuació; i a l´Oest, amb la parcel·la AJ.1 que s´adjudica a l´Ajuntament de Palamós, en línia de vint-i-set metres. 

INSCRITA al Tom 3565, Llibre 312 de Sant Joan de Palamós, foli 41, finca 11124, inscripció 1ª.

Referència cadastral:  0737516EG1303N0001GU.

Usuari: no, segons consta a l’informe pericial de valoració.

Arrendament: no, segons consta a l’informe pericial de valoració.

Situació urbanística: es pot consultar al Departament d'Urbanisme de l'Ajuntament.

 

Valoració de la finca (PLE DOMINI):            212.010,00 €

Càrregues anteriors/preferents:                            0,00 €

TIPUS DE SUBHASTA:                                   212.010,00 €

 

(*)  Els deutes no anotats com a càrregues preferents en el Registre de la Propietat que afectin la finca embargada d’acord amb els article 62 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, l’article 78 de la Llei 58/2003, general tributària hauran de ser assumits per l’adquirent en el cas de que no quedin coberts amb el resultat de la subhasta.
En el mateix sentit caldrà assumir, possibles deutes pendents en el cas de la finca formi part d’una Comunitat de Propietaris.
 

 

En el cas de que la millor oferta presentada fos igual o superior al 50% del tipus de subhasta del bé, la Mesa adjudicarà el bé o lot al licitador que hagués presentat aquella postura.

Quan la millor de les ofertes presentades fos inferior al 50 per 100 del tipus de subhasta del bé, la Mesa, atenent a l’interès públic i sense que existeixi preu mínim d’adjudicació, decidirà si l’oferta és suficient, acordant l’adjudicació del bé o declarant deserta la subhasta. (A aquests efectes d’acord amb el que estableix el punt 15 de l’article 56 de l’Ordenança general de gestió i recaptació del Consell Comarcal del Baix Empordà indicativament es fixa com a mínim admissible el 35 per 100 del tipus de subhasta).

INFORMACIÓ I INSTRUCCIONS DEL PROCEDIMENT ELECTRÒNIC